Facebook z nowym firmowym logo

Ma przypominać, że Facebook jest właścicielem szeregu produktów, w tym aplikacji WhatsApp i Instagram.

Logo wykorzystujące wyłącznie kapitaliki i integrujące w jednym projekcie kolory aplikacji WhatsApp i Instagram ma odróżniać się od jednorodnego kolorystycznie i pisanego małymi literami logo platformy społecznościowej. O nowej identyfikacji wizualnej poinformował na firmowym blogu szef marketingu Facebooka Antonio Lucio. Przypomniał, że po 15 latach od powstania firmy do rodziny Facebooka należą Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal i Calibra.

Nowe logo będzie prezentowane w kolorystyce dostosowanej do danej aplikacji i w widocznym miejscu, np. na ekranie logowania, gdzie użytkownik będzie informowany, że korzysta z produktu "from Facebook". Ma także pojawiać się na materiałach marketingowych i przygotowywanej nowej firmowej stronie internetowej.

 

Paweł Piasecki 293 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.