Świeżoznawcy - nowa ogólnopolska kampania Biedronki [wideo]
Promuje pracowników sieci dyskontów jako ekspertów od jakości i świeżości.
"Więcej świeżości w codzienności" to hasło przewodnie kampanii. Jej głównymi bohaterami są pracownicy sieci, ukazani w pracy i w sytuacjach prywatnych. Kreacja stawia na gry słów, jak np. "Niezawodni na boisku i stoisku”, "Biegli w potrawach i dostawach”, "Dobrzy w lekcjach i selekcjach”, "Otwarci na zmiany i odmiany”, które podkreślać mają podobieństwo sytuacji związanych z życiem prywatnym i zawodowym.
Kampania prowadzona jest w stacjach telewizyjnych, radiowych, internecie, mediach społecznościowych i sklepach Biedronka oraz na nośnikach outdoorowych. Agencjami odpowiedzialnymi za kreację kampanii "Więcej świeżości w codzienności” są Duda i About Ad, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.
Komentarze
Artykuły powiązane