Cyfrowy Polsat startuje już z kampanią bożonarodzeniową [wideo]

W prezencie abonament na telewizję przez trzy miesiące gratis.

Cyfrowy Polsat (CP), operator największej w kraju platformy telewizji satelitarnej (3,4 mln abonentów), rozpoczął kampanię świąteczną. Jako bożonarodzeniowy prezent oferuje abonament telewizyjny (satelitarny lub IPTV) przez pierwsze trzy miesiące bez opłat oraz mobilny dostęp do serwisu Cyfrowy Polsat GO.

W spocie występuje aktor Jacek Braciak. Kreacje reklam dla Cyfrowego Polsatu opracowuje agencja Scholz & Friends Warszawa, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Vizeum.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.