Rekordowa liczba zgłoszeń do konkursu Kreatura

Jury będzie oceniać 156 prac. Zwycięzców poznamy podczas gali 28 listopada.

Do Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura nadesłano rekordową liczbę 156 prac. Najwięcej zgłoszeń jest w kategoriach digital i kampania społeczna/CSR.

Po raz pierwszy w Kreaturze pojawiła się także kategoria Kreatura X. Jest to konkurs dla młodych kreatywnych, którzy przygotowali prace w odpowiedzi na brief marki Škoda. Do Kreatury X nadesłano 14 projektów. 

Jury pod przewodnictwem Karoliny Kałużnej, współzałożycielki i dyrektor kreatywnej agencji Przestrzeń, będzie obradować 13 i 14 listopada. W jury zasiądą także przedstawiciele firm i agencji: Allegro, Cut The Mustard, GoldenSubmarine, Gong, Insignia, K2, McCann Worldgroup, Peppermint, Tandem Media, The Digitals, OS3, Wyraz, oraz przedstawiciele takich marketerów jak Enea, Orange, Santander Bank Polska i Škoda.

Zwycięzców konkursu poznamy podczas gali 28 listopada w Małej Warszawie.

Organizatorem Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura jest magazyn "Media Marketing Polska".

Pełny skład jury i więcej szczegółów na: Kreatura.pl

Tomasz Wygnański 688 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.