Samolot PLL LOT w kolorach Śliwki Nałęczowskiej

Narodowy przewoźnik lotniczy i firma Colian współpracują od czterech lat.

Jeden z samolotów floty PLL LOT zaczął reklamować Śliwkę Nałęczowską - markę z portfolio frmy Colian.  "Śliwkowy” Embraer 195 narodowego przewoźnika zadebiutował w "nowych barwach" podczas rejsu do Genewy. Wzór graficzny na kadłubie samolotu to zwycięski projekt laureatki pierwszej edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska z 2018 r.

Obecność specjalnie zaprojektowanej reklamy marki Śliwka Nałęczowska na samolocie PLL LOT jest efektem tegorocznej umowy między spółką Colian i narodowym przewoźnikiem oraz nowym etapem wzajemnej współpracy. Począwszy od 2015 r., praliny Śliwka Nałęczowska są serwowane pasażerom w ramach specjalnego poczęstunku w klasie biznes podczas rejsów długodystansowych. Ponadto są oferowane w salonikach biznesowych LOT-u na warszawskim Lotnisku Chopina oraz w sklepach "duty free” na lotniskach w całym kraju.

To ważne dla marki wydarzenie będzie szeroko komunikowane w kanałach społecznościowych Śliwki Nałęczowskiej. Zaplanowano trzytygodniową akcję informacyjną w Facebooku i Instagramie.

Katarzyna Woźniak 425 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.