Superbrands 2011 rozdane [FOTORELACJA]

Po raz pierwszy w polskiej historii konkursu powstał ranking miast i regionów, które najskuteczniej wykorzystują swoje marki do przyciągania inwestycji i turystów.

Podczas uroczystej gali w warszawskim hotelu Sheraton na ręce przedstawicieli najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych w Polsce po raz piąty trafiły statuetki Superbrands i po raz trzeci – Business Superbrands. Nagrodę honorową dla marki mającej wybitne zasługi dla promocji Polski w świecie odebrał przewodniczący Parlamentu Europejskiego Jerzy Buzek. Impreza odbyła się 27 marca br.

O przyznaniu statusu Superbrand lub Business Superbrand decyduje tzw. Rada Marek – niezależne gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu.

Statuetki Superbrands odebrali przedstawiciele marek: 3M, AA Cosmetics, Apart, Atlas, Auchan, Aviva, Axa, Biedronka, Bosch, Breitling, Carrefour, Centrum Wina, Cisowianka, Dr Irena Eris, Dulux, "Elle", Electrolux, E. Wedel, Gala, iPlus, Klif, Levi's, Lirene, LOT, Mercedes-Benz, Multikino, Neckermann, Noble Bank, Panorama Firm, Poznań, Salamander, Sheraton, Siemens, Simple, TUI, TVN, TVN24, TVN Style, Vegeta, Warszawa, Zumi.pl.

Statuetki Business Superbrands odebrali przedstawiciele marek: Boeing, Budimex, Grupa Lotos, LG Electronics, Lotnisko Chopina, Mercedes-Benz, Raiffeisen Bank Polska SA, RWE Polska SA, Sodexo.

Po raz pierwszy w historii Superbrands w Polsce powstał także ranking miast i regionów, które najskuteczniej wykorzystują swoje marki do przyciągania inwestycji i turystów. Dyplomy i statuetki trafiły w ręce przedstawicieli Warszawy, Poznania i projektu Mazury Cud Natury.

Maciej Florek 1836 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.