Lukas Bank i pomysłowa reklama

Lukas to bank detaliczny oferujący pakiet usług podobny do Millennium i Handlobanku. Ma centrum telefoniczne czynne 24 godz. na dobę,...

Lukas to bank detaliczny oferujący pakiet usług podobny do Millennium i Handlobanku. Ma centrum telefoniczne czynne 24 godz. na dobę, które umożliwia nie tylko uzyskanie informacji, ale i zlecanie różnych operacji. Procedury otwierania ROR-ów są maksymalnie uproszczone. Lukas ma obecnie 37 oddziałów, do końca roku planuje zwiększyć ich liczbę do około 100. Rozpoczęta 15 maja kampania wyróżnia się spośród reklam instytucji finansowych nietypowym spotem TV. Plan mediowy zakłada wykorzystanie dziennika "Super Express", raczej pomijanego przez banki. Oprócz tego reklama prasowa będzie w "Gazecie Wyborczej", "Wprost", "Tinie", "Naj", "Twoim Stylu" i "Playboyu". Zostanie również umieszczonych około 1 000 billboardów w całej Polsce. Kampania potrwa 5 tygodni, przygotowała ją agencja Corporate Profiles DDB, która współpracuje z Lukasem od początku ub.r. i jest autorem całej koncepcji bankowości detalicznej Lukasa. (JS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.