Wyrównane siły w radio

Trzy ogólnopolskie stacje radiowe osiągnęły w kwietniu niemal identyczne wyniki na rynku radiowym. W grupie docelowej osób powyżej 15. roku...

Trzy ogólnopolskie stacje radiowe osiągnęły w kwietniu niemal identyczne wyniki na rynku radiowym. W grupie docelowej osób powyżej 15. roku życia RMF zdobyło 18,1 proc. udziału w słuchalności od poniedziałku do piątku, PR1 17,9 proc., a radio Zet 17,7 proc. W grupie między 25. a 55. rokiem życia Radio Zet jest liderem z 19,5-proc. udziałem. "W kwietniu osiągnęliśmy najwyższe wyniki w naszej historii" -twierdzi Kazimierz Piekarz, dyrektor marketingu Radia Zet. (PW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.