VW w Brazylii motywuje swych brazylijskich pracowników

Volkswagen, największy producent samochodów w Brazylii próbuje motywować swoich pracowników, pracujących w czasach jednego z najbardziej dotkliwych dla tamtejszej gospodarki...

Volkswagen, największy producent samochodów w Brazylii próbuje motywować swoich pracowników, pracujących w czasach jednego z najbardziej dotkliwych dla tamtejszej gospodarki kryzysów. W tym celu niemiecki producent rozpoczął outdoorową kampanię reklamową, która potrwa minimum dwa miesiące i obejmie głównie billboardy zlokalizowane wokół dwóch największych fabryk VW znajdujących się w stanie Sao Paulo. Motto przewodnie tej kampanii brzmi "Przyszłość zaczyna się teraz". Kampania została przygotowana własnymi siłami działu marketingu VW Brazylia.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.