Artykuły

Agencja ADnova po raz kolejny wygrywa przetarg na roczną kampanię dla ORIFLAME tym razem wspierającą przedsiębiorczość kobiet

ADnova realizuje kolejną całoroczną kampanię dla ORIFLAME. Ich współpraca trawa od blisko 4 lat.

Monitor Satelitarny: satelita głównym źródłem odbioru TV w Europie

Rośnie udział treści UHD w rynku.

Agencja ADnova zrealizuje międzynarodowy projekt w Europie Środkowo-Wschodniej

ADnova, trzeci rok z rzędu, wygrała przetarg na zaprojektowanie zestawów świątecznych dla kosmetycznego koncernu Coty.

Maspex kontynuuje wsparcie Lubelli

Producent makaronów z kolejną odsłoną kampanii autorstwa GPD i Mindshare.

Spider-Man promuje Plusa

Promocja komórkowego operatora związana z premierą filmowej produkcji "Spider-Man: Homecoming".

Lodówka retro Gorenje do wygrania w konkursie na Facebooku [wideo]

Konkurs koordynuje MTR Media.

Mercedes-Benz prowadzi największą kampanię kontentową w historii [wideo]

Składa się na nią blisko 100 materiałów filmowych i 90 layoutów wizerunkowych i produktowych.

Polacy lubią dyskonty

Niemal 60 proc. rodzimych nabywców wskazuje sklepy dyskontowe jako główne miejsce zakupów produktów FMCG, wynika z badania GfK Shopping Monitor przeprowadzonego w listopadzie 2016 r.

Cele na celowniku

Wyobraźcie sobie, że przychodzi do was CEO i mówi: "w tym roku musicie dowieźć 6 mln zł. Jak to zrobicie wasza sprawa; ja chcę mieć 6 mln". Bo jak rapuje klasyk, "hajs ma się zgadzać". - pisze Marcin Wiktorski, strategy manager, Hypermedia linked by Isobar.

IGRZ: spadek sprzedaży OOH w I kwartale 2017

Rynek DOOH odnotował w pierwszym kwartale 2017 spadek o jedną czwartą w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.