Agencja ADnova po raz kolejny wygrywa przetarg na roczną kampanię dla ORIFLAME tym razem wspierającą przedsiębiorczość kobiet
ADnova realizuje kolejną całoroczną kampanię dla ORIFLAME. Ich współpraca trawa od blisko 4 lat.
Monitor Satelitarny: satelita głównym źródłem odbioru TV w Europie
Rośnie udział treści UHD w rynku.
Agencja ADnova zrealizuje międzynarodowy projekt w Europie Środkowo-Wschodniej
ADnova, trzeci rok z rzędu, wygrała przetarg na zaprojektowanie zestawów świątecznych dla kosmetycznego koncernu Coty.
Maspex kontynuuje wsparcie Lubelli
Producent makaronów z kolejną odsłoną kampanii autorstwa GPD i Mindshare.
Spider-Man promuje Plusa
Promocja komórkowego operatora związana z premierą filmowej produkcji "Spider-Man: Homecoming".
Lodówka retro Gorenje do wygrania w konkursie na Facebooku [wideo]
Konkurs koordynuje MTR Media.
Mercedes-Benz prowadzi największą kampanię kontentową w historii [wideo]
Składa się na nią blisko 100 materiałów filmowych i 90 layoutów wizerunkowych i produktowych.
Polacy lubią dyskonty
Niemal 60 proc. rodzimych nabywców wskazuje sklepy dyskontowe jako główne miejsce zakupów produktów FMCG, wynika z badania GfK Shopping Monitor przeprowadzonego w listopadzie 2016 r.
Cele na celowniku
Wyobraźcie sobie, że przychodzi do was CEO i mówi: "w tym roku musicie dowieźć 6 mln zł. Jak to zrobicie wasza sprawa; ja chcę mieć 6 mln". Bo jak rapuje klasyk, "hajs ma się zgadzać". - pisze Marcin Wiktorski, strategy manager, Hypermedia linked by Isobar.
IGRZ: spadek sprzedaży OOH w I kwartale 2017
Rynek DOOH odnotował w pierwszym kwartale 2017 spadek o jedną czwartą w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.