Artykuły

Grand Prix Cannes Lions 2017: Outdoor

Prezentujemy kampanie, które otrzymały Grand Prix w swoich kategoriach podczas 64. edycji międzynarodowego festiwalu Cannes Lions.

W czasie wakacji stacja Da Vinci Learning będzie bliżej swoich widzów

Od 27 czerwca do 27 sierpnia spotka się z nimi w 18 polskich miastach.

Stor9_ zarządza komunikacją i wizerunkiem Lewandowskich

CEO firmy jest Anna Zielińska - wcześniej związana z agencją Socializer, a następnie Isobar Polska.

Agnieszka Wichracka nową dyrektor zarządzającą warszawskiego oddziału FCB

Wcześniej pracowała na tym stanowisku w McCann & MRM.

Szkałuba i Stefanowicz associate creative directorami w VML Poland

Awans w strukturach agencji.

Godziny między 20-22 to najlepszy czas reklamowy w internecie

Najefektywniejszym "reklamowo-zakupowym" dniem okazuje się wtorek.

Sokół w kolejnej odsłonie kampanii Axe [wideo]

Trwa etap teaserowy marki kosmetycznej Unilevera.

Już oficjalnie: polski "Vogue" w przyszłym roku

Polska edycja pisma ma się wyraźnie różnić od innych 22 wydań.

Grand Prix Cannes Lions 2017: Entertaiment, PR, Print & Publishing, Promo & Activation

Prezentujemy kampanie, które otrzymały Grand Prix w swoich kategoriach podczas 64. edycji międzynarodowego festiwalu Cannes Lions.

GoldenSubmarine Agencją Interaktywną Roku wg "Media & Marketing Polska"

Wczorajsza uroczysta gala w Pin-Up Studio była rozdaniem nagród konkursu Golden Arrow oraz uhonorowaniem przez redakcję "MMP" najlepszych agencji interaktywnych i marketingu zintegrowanego.