Artykuły

Jak Tiger widzi swojego konsumenta

Marketer nazywa swoją publikację "błędem". Agencja twierdzi, że kreowanie silnie buntowniczego charakteru Tigera uśpiło jej czujność.

Bartosz Włodarczyk art directorem w Deloitte Digital

Poprzednio związany był ze 180heartbeats + J. v. M.

Spencer Baim przewodniczącym jury Epica Awards

Po raz pierwszy również domy produkcyjne mogą zgłaszać swoje prace do konkursu.

Volkswagen sponsorem UEFA od 2018 do 2022 r.

Niemiecki koncern będzie partnerem UEFA m.in. podczas Euro 2020. Piłkarską platformę wykorzysta do promocji modeli elektrycznych.

Sylwia Tygielska client service directorem w Isobar Poland Group

Przez ostatnich siedem lat pracowała w agencji Brain.

Kamil Glik ambasadorem marki Rexona Men

Rusza nowa kampania przygotowana głównie przez Mindshare.

Ewa Chodakowska reklamuje Adidasa

Trenerka fitnessu promuje linię Women Must Haves w internecie i na outdoorze.

Crunchips dowozi chipsy imprezowiczom

Nową aktywację marki prowadzi agencja LiquidThread.

Maspex ratuje wizerunek

Maspex Wadowice usunął z Instagramu profil marki Tiger Energy Drink i rozwiązał umowę z agencją J. Walter Thompson.

Makro jako pierwsze korzysta z nowej wersji ZenCard

Na terminalach płatniczych firmy eService została uruchomiona najnowsza wersja ZenCard 2.0 - programu lojalnościowego opierającego się na kartach płatniczych.