Jak Tiger widzi swojego konsumenta
Marketer nazywa swoją publikację "błędem". Agencja twierdzi, że kreowanie silnie buntowniczego charakteru Tigera uśpiło jej czujność.
Bartosz Włodarczyk art directorem w Deloitte Digital
Poprzednio związany był ze 180heartbeats + J. v. M.
Spencer Baim przewodniczącym jury Epica Awards
Po raz pierwszy również domy produkcyjne mogą zgłaszać swoje prace do konkursu.
Volkswagen sponsorem UEFA od 2018 do 2022 r.
Niemiecki koncern będzie partnerem UEFA m.in. podczas Euro 2020. Piłkarską platformę wykorzysta do promocji modeli elektrycznych.
Sylwia Tygielska client service directorem w Isobar Poland Group
Przez ostatnich siedem lat pracowała w agencji Brain.
Kamil Glik ambasadorem marki Rexona Men
Rusza nowa kampania przygotowana głównie przez Mindshare.
Ewa Chodakowska reklamuje Adidasa
Trenerka fitnessu promuje linię Women Must Haves w internecie i na outdoorze.
Crunchips dowozi chipsy imprezowiczom
Nową aktywację marki prowadzi agencja LiquidThread.
Maspex ratuje wizerunek
Maspex Wadowice usunął z Instagramu profil marki Tiger Energy Drink i rozwiązał umowę z agencją J. Walter Thompson.
Makro jako pierwsze korzysta z nowej wersji ZenCard
Na terminalach płatniczych firmy eService została uruchomiona najnowsza wersja ZenCard 2.0 - programu lojalnościowego opierającego się na kartach płatniczych.