Endorfina Events i WebTalk łączą się
Szczegóły finansowe transakcji pozostają tajemnicą handlową.
IRC: Polacy korzystają z kilku ekranów jednocześnie
Raport IRCenter pokazuje, że do multiscreeningu przyznaje się 76 proc. polskich internautów.
Trzy nowe programy w jesiennej "ramówce" Onetu
Małgorzata Ohme będzie rozmawiać z matkami znanych osób, Piotr Kędzierski opowie o grach komputerowych, a Piotr Najsztub poprowadzi talk-show.
Dieta Sebastiana zachęcała do dzielenia się posiłkiem [wideo]
Danone w ciekawy sposób zwrócił uwagę na kolejną edycję programu "Podziel się dobrym posiłkiem".
Wystartowała kampania wizerunkowa Meloradia [wideo]
Za pomysł i kreację odpowiada zespół działów marketingu i online Grupy Eurozet.
Group One i Robert Lewandowski tworzą nową agencję mediową
Agencja RL Media chce docelowo obsługiwać reklamowo czołowych polskich sportowców.
KER wydaje orzeczenie ws. Tigera
Maspex spisuje standardy komunikacji marketingowej dla grupy w formie deklaracji dla pracowników, współpracowników oraz agencji reklamowych.
Mood: nastrój w sklepie wymiernie wpływa na decyzje zakupowe klientów
Muzyka, zapach, informacja o promocji na telefon mogą wywoływać impuls zakupowy na równi z tradycyjnymi promocjami
Czytniki linii papilarnych w miliardzie smartfonów w 2018 r.
Tyle telefonów z czytnikami linii papilarnych trafi do sklepów w przyszłym roku według firmy badawczej Counterpoint.
Michał Lutostański wraz z zespołem wraca do Kantara
Ostatnio kierował zespołem konsumenckich badań ilościowych w 4P Research Mix.