Artykuły

Endorfina Events i WebTalk łączą się

Szczegóły finansowe transakcji pozostają tajemnicą handlową.

IRC: Polacy korzystają z kilku ekranów jednocześnie

Raport IRCenter pokazuje, że do multiscreeningu przyznaje się 76 proc. polskich internautów.

Trzy nowe programy w jesiennej "ramówce" Onetu

Małgorzata Ohme będzie rozmawiać z matkami znanych osób, Piotr Kędzierski opowie o grach komputerowych, a Piotr Najsztub poprowadzi talk-show.

Dieta Sebastiana zachęcała do dzielenia się posiłkiem [wideo]

Danone w ciekawy sposób zwrócił uwagę na kolejną edycję programu "Podziel się dobrym posiłkiem".

Wystartowała kampania wizerunkowa Meloradia [wideo]

Za pomysł i kreację odpowiada zespół działów marketingu i online Grupy Eurozet.

Group One i Robert Lewandowski tworzą nową agencję mediową

Agencja RL Media chce docelowo obsługiwać reklamowo czołowych polskich sportowców.

KER wydaje orzeczenie ws. Tigera

Maspex spisuje standardy komunikacji marketingowej dla grupy w formie deklaracji dla pracowników, współpracowników oraz agencji reklamowych.

Mood: nastrój w sklepie wymiernie wpływa na decyzje zakupowe klientów

Muzyka, zapach, informacja o promocji na telefon mogą wywoływać impuls zakupowy na równi z tradycyjnymi promocjami

Czytniki linii papilarnych w miliardzie smartfonów w 2018 r.

Tyle telefonów z czytnikami linii papilarnych trafi do sklepów w przyszłym roku według firmy badawczej Counterpoint.

Michał Lutostański wraz z zespołem wraca do Kantara

Ostatnio kierował zespołem konsumenckich badań ilościowych w 4P Research Mix.