Artykuły

Arc, Leo Burnett oraz MSL łączą się w spółkę LBG

Sebastian Hejnowski na stanowisku CEO.

Reebok Run Crew na siedmiu rynkach Europy

Polska agencja zadba o platformę komunikacji skierowaną do biegaczy.

Tesco poszerza współpracę z Dunnhumby

Connect Media from dunnhumby to oferta w pełni mierzalnych mediów w punktach sprzedaży.

Papaya Films dla National Geographic [wideo]

Film pokazuje sylwetkę odkrywcy, płetwonurka, speleologa i ratownika TOPR Krzysztofa Starnawskiego.

Start-up o wielu twarzach

Polskie start-upy pracujące nad projektami marketingowymi mają dziś dużo do zaoferowania - i małym lokalnym firmom, i międzynarodowym korporacjom.

OS3 odpowiada za kampanię marki AA Intymna

Agencja wygrała przetarg na obsługę tego projektu.

Listopadowy "Twój Styl" wspierany przez Digit-Art i MEC

Wydawnictwo Bauer promuje numer z dodatkiem tematycznym i gadżetem.

IKEA w górę o 13 proc.

W roku finansowym 2016/2017 IKEA osiągnęła w Polsce sprzedaż na poziomie 3,64 mld zł.

Cube Group doceniona za kampanię dla iTaxi

Agencja znalazła się - jako jedyna z Polski - w finale konkursu Effective Mobile Marketing Awards.

"Dom pełen zmian", czyli IKEA w Polsacie

Ośmioodcinkowy serial komediowy ma pomóc ugruntować nowe hasło szwedzkiej sieci.