Arc, Leo Burnett oraz MSL łączą się w spółkę LBG
Sebastian Hejnowski na stanowisku CEO.
Reebok Run Crew na siedmiu rynkach Europy
Polska agencja zadba o platformę komunikacji skierowaną do biegaczy.
Tesco poszerza współpracę z Dunnhumby
Connect Media from dunnhumby to oferta w pełni mierzalnych mediów w punktach sprzedaży.
Papaya Films dla National Geographic [wideo]
Film pokazuje sylwetkę odkrywcy, płetwonurka, speleologa i ratownika TOPR Krzysztofa Starnawskiego.
Start-up o wielu twarzach
Polskie start-upy pracujące nad projektami marketingowymi mają dziś dużo do zaoferowania - i małym lokalnym firmom, i międzynarodowym korporacjom.
OS3 odpowiada za kampanię marki AA Intymna
Agencja wygrała przetarg na obsługę tego projektu.
Listopadowy "Twój Styl" wspierany przez Digit-Art i MEC
Wydawnictwo Bauer promuje numer z dodatkiem tematycznym i gadżetem.
IKEA w górę o 13 proc.
W roku finansowym 2016/2017 IKEA osiągnęła w Polsce sprzedaż na poziomie 3,64 mld zł.
Cube Group doceniona za kampanię dla iTaxi
Agencja znalazła się - jako jedyna z Polski - w finale konkursu Effective Mobile Marketing Awards.
"Dom pełen zmian", czyli IKEA w Polsacie
Ośmioodcinkowy serial komediowy ma pomóc ugruntować nowe hasło szwedzkiej sieci.