Artykuły

HBO wspiera drugi sezon "Watahy"

W ramach kampanii, obok tradycyjnych działań, przygotowano akcję #MagiczneBieszczady.

Filmteractive 2017 o markach przyszłości

Za nami warszawska edycja, na której pokazały się takie firmy jak Facebook, Google, WARC, Deloitte Digital, Allegro, Showmax czy Pixar.

P&G ogłasza CEO Challenge

Ruszyła globalna edycja konkursu.

Martech - czy to kolejny buzzword?

Kazali Ci zbudować stronę marki, zbudowałeś. Kazali Ci wdrożyć media społecznościowe, wdrożyłeś. Teraz dysponujesz ogromną ilością danych, z którymi nie wiesz co masz zrobić?

4 mln zł na nagrody w loterii Orlenu

Intensywna kampania, przygotowana przez Just i MullenLowe, obejmie telewizję, radio, internet, prasę oraz materiały na stacjach.

Nowe Konto Proste Zasady w Getin Banku

Wprowadzenie nowego flagowego rachunku bank wspiera telewizyjną kampanią reklamową.

Smaker.pl najpopularniejszym serwisem kulinarnym wg Gemiusa

We wrześniu skorzystało z niego prawie 3,7 mln użytkowników.

RECMA weźmie pod uwagę wyniki raportu "Media & Marketing Polska" o domach mediowych

Niezależna francuska agencja badawcza przygotowująca globalne rankingi domów mediowych doceniła wagę nagród przyznawanych przez nasz magazyn.

Continental marzy o świecie bez wypadków [wideo]

Producent opon realizuje projekt "Pokolenie Zero", który zakłada zredukowanie do zera wypadków drogowych, rannych i ofiar śmiertelnych.

Polskie marki kosmetyczne aktywne na Facebooku

Najwięcej fanów ma Inglot, a Bielenda najszybciej ich zyskuje.