HBO wspiera drugi sezon "Watahy"
W ramach kampanii, obok tradycyjnych działań, przygotowano akcję #MagiczneBieszczady.
Filmteractive 2017 o markach przyszłości
Za nami warszawska edycja, na której pokazały się takie firmy jak Facebook, Google, WARC, Deloitte Digital, Allegro, Showmax czy Pixar.
P&G ogłasza CEO Challenge
Ruszyła globalna edycja konkursu.
Martech - czy to kolejny buzzword?
Kazali Ci zbudować stronę marki, zbudowałeś. Kazali Ci wdrożyć media społecznościowe, wdrożyłeś. Teraz dysponujesz ogromną ilością danych, z którymi nie wiesz co masz zrobić?
4 mln zł na nagrody w loterii Orlenu
Intensywna kampania, przygotowana przez Just i MullenLowe, obejmie telewizję, radio, internet, prasę oraz materiały na stacjach.
Nowe Konto Proste Zasady w Getin Banku
Wprowadzenie nowego flagowego rachunku bank wspiera telewizyjną kampanią reklamową.
Smaker.pl najpopularniejszym serwisem kulinarnym wg Gemiusa
We wrześniu skorzystało z niego prawie 3,7 mln użytkowników.
RECMA weźmie pod uwagę wyniki raportu "Media & Marketing Polska" o domach mediowych
Niezależna francuska agencja badawcza przygotowująca globalne rankingi domów mediowych doceniła wagę nagród przyznawanych przez nasz magazyn.
Continental marzy o świecie bez wypadków [wideo]
Producent opon realizuje projekt "Pokolenie Zero", który zakłada zredukowanie do zera wypadków drogowych, rannych i ofiar śmiertelnych.
Polskie marki kosmetyczne aktywne na Facebooku
Najwięcej fanów ma Inglot, a Bielenda najszybciej ich zyskuje.