Sieć Multikino we współpracy z Mastercard oferuje tańsze bilety we wtorki
Startuje nowa odsłona wspólnych działań Mastercard i Multikina.
Justyna Kowalczyk ponownie dla Santander Consumer Bank
Bank promuje kredyty gotówkowe na święta.
Bezpieczeństwo marek - reklamodawcy nie są bezradni
Wstrzymanie emisji spotów na YouTubie przez m.in. Marsa, Adidasa i Lidla to kolejna w tym roku sytuacja, która mobilizuje rynek reklamowy do dyskusji o znaczeniu kontekstu, w jakim pojawiają się marki ze swoją komunikacją.
Skoda reklamuje nowego SUV-a [wideo]
"Nowa Skoda Karoq. Spróbuj inaczej" - brzmi hasło kampanii.
"Mała książka, wielki człowiek"
Rusza kampania Instytutu Książki promująca czytanie dzieciom.
Wokół budowania pozytywnych emocji
Na przestrzeni ostatnich kilku lat diametralnie zmieniło się podejście do relacji klient - marka. Dziś kluczowym zadaniem marketingu jest budowanie pozytywnych skojarzeń i długotrwałych więzi.
Eurobest 2017: sześć nominacji dla kampanii z Polski
Na statuetki mają szansę agencje: FCB Warsaw, DDB & Tribal oraz Walk.
Grupa Havas wypromuje interaktywnego robota Photon
Na wczesnym etapie rozwoju projekt został sfinansowany poprzez Kickstarter.
"Wyborcza" z kalendarzem Wajraka wspierana przez Bardzo
Zdjęcia Adama Wajraka do pobrania także w internecie.
"Tego nie robi się wiertarce, czyli gender w designie" [wywiad]
"Kiedy uczynimy produkt bardziej "męskim", nikt na to nie zwraca uwagi. A kiedy bardziej "kobiecym", okazuje się, że to jest śmieszne, dziwne" - mówi doktor Joanna Jeśman ze School of Ideas Uniwersytetu SWPS w Warszawie.