Artykuły

Sieć Multikino we współpracy z Mastercard oferuje tańsze bilety we wtorki

Startuje nowa odsłona wspólnych działań Mastercard i Multikina.

Justyna Kowalczyk ponownie dla Santander Consumer Bank

Bank promuje kredyty gotówkowe na święta.

Bezpieczeństwo marek - reklamodawcy nie są bezradni

Wstrzymanie emisji spotów na YouTubie przez m.in. Marsa, Adidasa i Lidla to kolejna w tym roku sytuacja, która mobilizuje rynek reklamowy do dyskusji o znaczeniu kontekstu, w jakim pojawiają się marki ze swoją komunikacją.

Skoda reklamuje nowego SUV-a [wideo]

"Nowa Skoda Karoq. Spróbuj inaczej" - brzmi hasło kampanii.

"Mała książka, wielki człowiek"

Rusza kampania Instytutu Książki promująca czytanie dzieciom.

Wokół budowania pozytywnych emocji

Na przestrzeni ostatnich kilku lat diametralnie zmieniło się podejście do relacji klient - marka. Dziś kluczowym zadaniem marketingu jest budowanie pozytywnych skojarzeń i długotrwałych więzi.

Eurobest 2017: sześć nominacji dla kampanii z Polski

Na statuetki mają szansę agencje: FCB Warsaw, DDB & Tribal oraz Walk.

Grupa Havas wypromuje interaktywnego robota Photon

Na wczesnym etapie rozwoju projekt został sfinansowany poprzez Kickstarter.

"Wyborcza" z kalendarzem Wajraka wspierana przez Bardzo

Zdjęcia Adama Wajraka do pobrania także w internecie.

"Tego nie robi się wiertarce, czyli gender w designie" [wywiad]

"Kiedy uczynimy produkt bardziej "męskim", nikt na to nie zwraca uwagi. A kiedy bardziej "kobiecym", okazuje się, że to jest śmieszne, dziwne" - mówi doktor Joanna Jeśman ze School of Ideas Uniwersytetu SWPS w Warszawie.