Artykuły

Play będzie sprzedawał ubezpieczenia przez komórki

Telekom wchodzi w nowy segment usług z ośmioma towarzystwami.

Agnieszka Wilczyńska nową szefową marketingu Banku Pekao

Od początku grudnia departament zarządzania marką Banku Pekao SA ma nową szefową.

Skargi na markę Zbój Energy Drink w KER [wideo]

Komisja uznała, że rozpowszechnianie reklamy powinno zostać niezwłocznie wstrzymane. Marketer nie widzi problemu.

Headlines-Porter Novelli łączy się z 24/7Communication

Joanna Pruszyńska, założycielka i dyrektor zarządzająca agencji Headlines, będzie pełniła funkcję starszego doradcy zarządu.

Rafał Droździak dyrektorem marketingu Circle K

Jego zadaniem będzie dokończenie rebrandingu.

Nju.mobile ma pół miliona abonentów

Łącznie z oferty drugiej marki Orange korzysta ok. 800 tys. klientów.

Stoyan Ivanov będzie zarządzać Coca-Cola Poland Services

Zmiana nastąpi 1 stycznia 2018 r.

Pekao SA rusza z największą kampanią w historii

Działania wizerunkowe pod hasłem "Doceń różnicę" przygotowały McCann i MediaCom.

Alior przeznaczy duży budżet na reklamę Bancovo

Bancovo to projekt z budżetem 30 mln zł. Ma to być najważniejsza firma e-commerce w branży finansowej w Polsce.

Radio Track: RMF FM wzmacnia swoją pozycję, traci radio publiczne

RMF FM wciąż liderem w skali ogólnopolskiej, spada słuchalność Trójki i Jedynki.