Play będzie sprzedawał ubezpieczenia przez komórki
Telekom wchodzi w nowy segment usług z ośmioma towarzystwami.
Agnieszka Wilczyńska nową szefową marketingu Banku Pekao
Od początku grudnia departament zarządzania marką Banku Pekao SA ma nową szefową.
Skargi na markę Zbój Energy Drink w KER [wideo]
Komisja uznała, że rozpowszechnianie reklamy powinno zostać niezwłocznie wstrzymane. Marketer nie widzi problemu.
Headlines-Porter Novelli łączy się z 24/7Communication
Joanna Pruszyńska, założycielka i dyrektor zarządzająca agencji Headlines, będzie pełniła funkcję starszego doradcy zarządu.
Rafał Droździak dyrektorem marketingu Circle K
Jego zadaniem będzie dokończenie rebrandingu.
Nju.mobile ma pół miliona abonentów
Łącznie z oferty drugiej marki Orange korzysta ok. 800 tys. klientów.
Stoyan Ivanov będzie zarządzać Coca-Cola Poland Services
Zmiana nastąpi 1 stycznia 2018 r.
Pekao SA rusza z największą kampanią w historii
Działania wizerunkowe pod hasłem "Doceń różnicę" przygotowały McCann i MediaCom.
Alior przeznaczy duży budżet na reklamę Bancovo
Bancovo to projekt z budżetem 30 mln zł. Ma to być najważniejsza firma e-commerce w branży finansowej w Polsce.
Radio Track: RMF FM wzmacnia swoją pozycję, traci radio publiczne
RMF FM wciąż liderem w skali ogólnopolskiej, spada słuchalność Trójki i Jedynki.