Artykuły

UPC reklamuje się hasłem: "Więcej niż światłowód"

Kampanię w TV i online przygotowały: TBWA, Agencja HI oraz OMD.

Ponad 3 miliony spotów w Payback Video

Program lojalnościowy podsumowuje pierwszy rok działania usługi reklamowej.

Bogna Balicka w Leo Burnett

Poprzednio związana była z agencją Young & Rubicam, w której pełniła funkcję managing partnera BavLab.

Devil Energy Drink w Komisji Etyki Reklamy

KER dopatrzył się w reklamie naruszenia norm Kodeksu.

Tesco zamknie w Polsce kolejnych 18 marketów

Kolejny rok brytyjska sieć ogranicza swój biznes nad Wisłą.

BBDO Warszawa, Wavemaker i Business & Culture przygotowały kampanię "Vogue Polska"

Autorką grafik jest Julia Mirny. Za reżyserię odpowiada Jarosław Kita. O oprawę muzyczną zadbała Barbara Wrońska, Małgorzata Bela użyczyła zaś swojego głosu.

Grupa Onet-RASP uruchamia specjalne serwisy sportowe i programy na Igrzyska w Pjongczangu

Onet i "Przegląd Sportowy" oficjalnymi partnerami medialnymi PKOl.

Olivier Janiak redaktorem naczelnym "Elle Man"

Magazyn będzie ukazywał się cztery razy w roku.

Huawei z kampanią na walentynki

Producent smartfonów rusza z kampanią "#AddictedToYou"

Bartosz Jaroszewski szefem kreacji w Walk Digital

Do zespołu dołączyli także Paweł Cholewa oraz Kamil Pawłowski.