Artykuły
UPC reklamuje się hasłem: "Więcej niż światłowód"
Kampanię w TV i online przygotowały: TBWA, Agencja HI oraz OMD.
Ponad 3 miliony spotów w Payback Video
Program lojalnościowy podsumowuje pierwszy rok działania usługi reklamowej.
Bogna Balicka w Leo Burnett
Poprzednio związana była z agencją Young & Rubicam, w której pełniła funkcję managing partnera BavLab.
Devil Energy Drink w Komisji Etyki Reklamy
KER dopatrzył się w reklamie naruszenia norm Kodeksu.
Tesco zamknie w Polsce kolejnych 18 marketów
Kolejny rok brytyjska sieć ogranicza swój biznes nad Wisłą.
BBDO Warszawa, Wavemaker i Business & Culture przygotowały kampanię "Vogue Polska"
Autorką grafik jest Julia Mirny. Za reżyserię odpowiada Jarosław Kita. O oprawę muzyczną zadbała Barbara Wrońska, Małgorzata Bela użyczyła zaś swojego głosu.
Grupa Onet-RASP uruchamia specjalne serwisy sportowe i programy na Igrzyska w Pjongczangu
Onet i "Przegląd Sportowy" oficjalnymi partnerami medialnymi PKOl.
Olivier Janiak redaktorem naczelnym "Elle Man"
Magazyn będzie ukazywał się cztery razy w roku.
Huawei z kampanią na walentynki
Producent smartfonów rusza z kampanią "#AddictedToYou"
Bartosz Jaroszewski szefem kreacji w Walk Digital
Do zespołu dołączyli także Paweł Cholewa oraz Kamil Pawłowski.