Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day
Swoją wiedzą o młodych konsumentach podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Facebook, IQS, Gemius, MediaCom, Nielsen, Play i Viacom. Konferencja już 23 października.
Anna Lewandowska wprowadza markę Phlov
Ruszył jej internetowy sklep z naturalnymi, wegańskimi kosmetykami do pielęgnacji twarzy i ciała.
Startuje jubileuszowy konkurs Galerii Plakatu AMS
Wszyscy laureaci konkursu zostaną zaproszeni do finału przeglądu portfolio dla młodych twórców pod nazwą See & Say, organizowanego przez Klub Twórców Reklamy (KTR).
UOKiK chce zmian w reklamach 10 firm telekomunikacyjnych
Chodzi o pokazywanie cen.
TalentMedia kupuje Gamellona i powstaje grupa LTTM
LTTM zrzesza łącznie 835 kanałów YouTube, mających w sumie 191 mln subskrypcji.
Lavazza składa hołd naturze w kalendarzu na 2020 rok
Autorem zdjęć jest amerykański fotograf David LaChapelle.
Adidas wprowadza biustonosz sportowy dla kobiet po mastektomii
Marka realizuje działania w związku z miesiącem świadomości wiedzy o raku piersi.
Talent nie ma płci
Joanna Biernacka, creative director w Isobar Polska i Olga "Koka" Skowrońska, senior copywriter w Plej, rozmawiają o "dyrektorach" i "dyrektorkach" - o wojnie płci i równouprawnieniu w branży marketingowej.
Zakończyła się druga edycja Business Insider Trends Festival
Największe wydarzenie organizowane pod marką Business Insider przyciągnęło w tym roku dwa razy więcej uczestników niż w poprzedniej edycji.
TVP i EBU podpisały umowę dotyczącą Eurowizji Junior 2019 [wideo]
Event muzyczny zostanie zorganizowany w Gliwicach w listopadzie br.