Artykuły

Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day

Swoją wiedzą o młodych konsumentach podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Facebook, IQS, Gemius, MediaCom, Nielsen, Play i Viacom. Konferencja już 23 października.

Anna Lewandowska wprowadza markę Phlov

Ruszył jej internetowy sklep z naturalnymi, wegańskimi kosmetykami do pielęgnacji twarzy i ciała.

Startuje jubileuszowy konkurs Galerii Plakatu AMS

Wszyscy laureaci konkursu zostaną zaproszeni do finału przeglądu portfolio dla młodych twórców pod nazwą See & Say, organizowanego przez Klub Twórców Reklamy (KTR).

UOKiK chce zmian w reklamach 10 firm telekomunikacyjnych

Chodzi o pokazywanie cen.

TalentMedia kupuje Gamellona i powstaje grupa LTTM

LTTM zrzesza łącznie 835 kanałów YouTube, mających w sumie 191 mln subskrypcji.

Lavazza składa hołd naturze w kalendarzu na 2020 rok

Autorem zdjęć jest amerykański fotograf David LaChapelle.

Adidas wprowadza biustonosz sportowy dla kobiet po mastektomii

Marka realizuje działania w związku z miesiącem świadomości wiedzy o raku piersi.

Talent nie ma płci

Joanna Biernacka, creative director w Isobar Polska i Olga "Koka" Skowrońska, senior copywriter w Plej, rozmawiają o "dyrektorach" i "dyrektorkach" - o wojnie płci i równouprawnieniu w branży marketingowej.

Zakończyła się druga edycja Business Insider Trends Festival

Największe wydarzenie organizowane pod marką Business Insider przyciągnęło w tym roku dwa razy więcej uczestników niż w poprzedniej edycji.

TVP i EBU podpisały umowę dotyczącą Eurowizji Junior 2019 [wideo]

Event muzyczny zostanie zorganizowany w Gliwicach w listopadzie br.