Marlboro wciąż jest wielkie

Reklamy papierosów Marlboro (Philip Morris) eksponowane na billboardach uzyskały najwyższy wskaźnik znajomości spontanicznej w kwietniowej fali badań postrzegalności kampanii reklamy...

Reklamy papierosów Marlboro (Philip Morris) eksponowane na billboardach uzyskały najwyższy wskaźnik znajomości spontanicznej w kwietniowej fali badań postrzegalności kampanii reklamy zewnętrznej. Wskazało na nie 24,5 proc. respondentów. Na dalszych miejscach znalazły się reklamy papierosów West (17,3 proc.), Mars (12,4 proc.), produkowane przez koncern Reemtsma, Golden American (9 proc.) firmy Rothmans i L&M (6,6 proc.), kolejnej marki Philipa Morrisa. Największy wzrost wartości tego wskaźnika, w porównaniu z badaniami przeprowadzonymi w styczniu br., odnotowano w przypadku papierosów West (+7,7 proc.) i Golden American (+5,6 proc.). W zestawieniach figuruje 25 marek z tej kategorii produktowej. Analizy zostały wykonane metodą CATI przez firmę badawczą SMG/KRC Poland, na zlecenie firmy reklamy zewnętrznej AMS SA. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.