Komentarz otrzymany z RMF FM

Publikujemy obszerne fragmenty listu, który otrzymaliśmy od Krzysztofa Nepelskiego, dyrektora marketingu i badań RMF FM: "notatka z ÇDziennego Serwisu MMPČ...

Publikujemy obszerne fragmenty listu, który otrzymaliśmy od Krzysztofa Nepelskiego, dyrektora marketingu i badań RMF FM: "notatka z ÇDziennego Serwisu MMPČ z 19 bm., zatytułowana ÇWyrównane siły w radioČ miała bardzo fragmentaryczny charakter. Prezentowała tylko jeden ze wskaźników opisujących sytuację na rynku radiowym, w dodatku ograniczony jedynie do części tygodnia (dni roboczych). Radio żyje i buduje swoją wartość także w dni weekendowe. Niestety, obraz wyłaniający się z kwietniowych badań SMG/KRC Poland jest znacznie bardziej złożony i nie wskazuje, wbrew tytułowi notatki, na pełne Çwyrównanie siłČ. Prawdą jest bowiem również to, że obecnie utrzymuje się największy od połowy 1997 roku dystans między najczęściej słuchanymi stacjami radiowymi. Najwięcej słuchaczy w ciągu tygodnia ma RMF FM (25% Polaków w wieku 15 lat i więcej) i wyprzedza swoich konkurentów pod tym względem o ponad 3,5 punktu procentowego. Przytoczone dane wskaźnika udziału w rynku słuchalności dla grupy 15+ dla całego tygodnia wyglądają następująco: PR1 -18,6%, RMF FM -18,4%, PR3 -4,9%, ZET -16,9%. Owszem, Çwyrównanie siłČ radia dotyczy, ale wyłącznie PR1 i RMF FM." Od redakcji: autor zamieścił w swojej krótkiej notatce opinię tylko jednej ze stron, nie kierując się bynajmniej sympatiami, lecz z uwagi na limity czasowe, którym podlega redagowanie dziennego serwisu, po prostu nie zawsze możliwe jest dotarcie do wszystkich zainteresowanych w tym samym, bardzo często krótkim czasie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.