Supersigns kupił tablice Media System

Supersigns Polska, firma reklamy zewnętrznej należąca do południowoafrykańskiego koncernu Corpcom Outdoor Limited, kupiła billboardy należące do warszawskiej spółki Media System....

Supersigns Polska, firma reklamy zewnętrznej należąca do południowoafrykańskiego koncernu Corpcom Outdoor Limited, kupiła billboardy należące do warszawskiej spółki Media System. Przedmiotem transakcji była sieć 30 tablic zlokalizowanych w Warszawie. Jej budowa została oprotestowana na początku br. przez członków Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej, jako że nie spełniała wymogów stawianych przez środowiskową samoregulację. Wyjściowa cena kupna lokalizacji wraz z tablicą waha się obecnie na rynku w granicach 4000 marek niemieckich. Jest to już druga w tym roku inwestycja Corpcomu w Polsce. W marcu br. firma ta kupiła krakowską firmę reklamy zewnętrznej Macprint. Media System natomiast koncentruje się obecnie na rozbudowie sieci nośników typu backlite (format 6 m x 3 m) w stolicy. Obecnie jest właścicielem trzech takich konstrukcji. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.