SmithKline Beecham wprowadza nową pastę do zębów

Koncern SmithKline Beecham Consumer Healthcare wprowadził na niemiecki rynek nową odmianę pasty do zębów w ramach brandu Dr. Best. Należąca...

Koncern SmithKline Beecham Consumer Healthcare wprowadził na niemiecki rynek nową odmianę pasty do zębów w ramach brandu Dr. Best. Należąca do cenowego segmentu premium pasta Dr. Best VitalKomplex przeznaczona jest dla osób o wrażliwych dziąsłach. Obroty tego segmentu niemieckiego rynku past do zębów wynoszą 550 mln USD i odnotowuje on wzrost rzędu ponad10 proc. rocznie. Nowa pasta zawiera cynk i zestaw witamin. SKB jest liderem niemieckiego rynku past i szczoteczek do zębów -w tym drugim wymienionym sektorze udziały brandu Dr. Best wynoszą 42 proc. Obsługą reklamowąSKB w Niemczech zajmuje się oddział agencji Grey mieszczący się w Duesseldorfie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.