Procter & Gamble równolegle wprowadza nowe środki czyszczące

Koncern Procter & Gamble Co. wprowadzi w lipcu na wszystkie rynki, na których sprzedawane są wyroby P&G, dwa nowe produkty:...

Koncern Procter & Gamble Co. wprowadzi w lipcu na wszystkie rynki, na których sprzedawane są wyroby P&G, dwa nowe produkty: zestaw Dryel, służący do chemicznego czyszczenia odzieży w warunkach domowych, oraz Swiffer, służący do oczyszczania odzieży z kurzu. Kampanie reklamowe obu tych produktów rozpoczną się na początku sierpnia. Po raz pierwszy P&G zdecydował się na równoległe wprowadzenie nowości zarówno na rynku amerykańskim, jak i w pozostałych krajach. Dryel jest wspomagany przez kampanie przygotowane dla stacji radiowych i telewizyjnych, dla tytułów prasowych, a także przez reklamę w Internecie. Przygotowała je agencja Leo Burnett Co. z Chicago. Pierwszymi krajami europejskimi, w których pojawi się Dryel będą: Niemcy, Holandia i Irlandia. Początkowo, tj. do sierpnia, P&G w tych krajach będzie prowadził sprzedaż wyłącznie poprzez Internet, następnie produkt ten trafi do szerokiej dystrybucji. Z kolei kampanię telewizyjną, prasową i przesyłkę bezpośrednią dla Swiffera opracował nowojorski oddział agencji DMB&B. Pierwszym krajem, w którym wyrób ten zostanie wprowadzony, będzie Francja, a następnie USA.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.