Pomimo problemów Tuba wygrywa dalsze przetargi
Po problemach związanych z odejściem Marioli Czechowskiej, współwłaścicielki Tuby, która swoje udziały odsprzedała pozostałym udziałowcom (Mirkowi Gawlikowi i Jakubowi Furmaniakowi),...
Po problemach związanych z odejściem Marioli Czechowskiej, współwłaścicielki Tuby, która swoje udziały odsprzedała pozostałym udziałowcom (Mirkowi Gawlikowi i Jakubowi Furmaniakowi), agencja przeszła nieznaczną zmianę struktury. Nowym dyrektorem generalnym został Furmaniak. Gawlik bez zmian sprawuje pieczę nad działem kreacji, jako dyrektor kreatywny. Mimo tych zawirowań, agencja rozpoczęła współpracę z nowymi klientami. W przetargach wygrała przygotowanie kampanii telewizyjnych wraz z produkcją dla firmy Benckiser Polska i brytyjskiego wydawnictwa Marshall Cavendish. Firma Beckinser Polska powierzyła agencji przygotowanie kampanii reklamowej nowego produktu WC Picker -Żelu z Extra Aktywatorem. Kampania ta rozpocznie się prawdopodobnie pod koniec czerwca. Z kolei dla Marshall Cavendish Tuba przygotowała film telewizyjny, promujący nowy tytuł prasowy "Jednostki Specjalne". Film wyprodukowało OK studio, reżyserem jest Jarosław Minkowicz. (AMS)