Polski tabloid -jaki jest? Target Group bada "Super Express"

Media Express, wydawca "Super Expressu", zlecił firmie Target Group badanie wizerunkowe swojego tytułu. Badaniem typu Multi Targeting objęto 80 imiennie...

Media Express, wydawca "Super Expressu", zlecił firmie Target Group badanie wizerunkowe swojego tytułu. Badaniem typu Multi Targeting objęto 80 imiennie wybranych osób, reprezentujących cztery grupy: dziennikarzy, środowiska opiniotwórcze, szefów działów mediów agencji reklamowych i dyrektorów marketingu największych firm. Wyniki znane będą w połowie czerwca br. Media Express chce umacniać wizerunek "Super Expressu", jako gazety obiektywnej, bezkompromisowej, robionej przez profesjonalistów. Wcześniej dowie się, jaka jest aktualna opinia o nim. Badanie "Super Expressu" jest największym -jak dotychczas -jakościowym badaniem wizerunkowym tytułu prasowego w Polsce. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.