Tchibo Cappuccino od czerwca dostępna na rynku

Tchibo wchodzi na najszybciej rozwijający sięĘpodsegment cappuccino, który stanowi teraz 15 proc. rynku kawy. W czerwcu do sprzedaży trafiają cztery...

Tchibo wchodzi na najszybciej rozwijający sięĘpodsegment cappuccino, który stanowi teraz 15 proc. rynku kawy. W czerwcu do sprzedaży trafiają cztery warianty produktu. Rekomendowana cena Tchibo Cappuccino, 4,99 zł za10 saszetek, jest bardziej atrakcyjna niż konkurencji Đ Jacobsa i NestlŽ. Opakowanie zostało zaprojektowane w wyspecjalizowanej agencji Gromeier and Lucius. Kampania, która obejmie głównie telewizję, rozpoczyna się w lipcu. 20-sekundowy film reklamowy przygotowała Scholz & Friends z Hamburga. W ramach samplingu do 3 mln opakowań najpopularniejszej kawy Tchibo Family będą dołączone próbki cappuccino. Tchibo w ciągu tego roku chce uzyskać 4-proc. udział w rynku kawy cappuccino. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.