Polskie okienko w MTV, być może również w Eurosport

Od czerwca MTV Europe, należący do Viacom kanał muzyczny, co godzinę będzie nadawał dwuminutowy blok reklamowy przeznaczony wyłącznie dla polskich...

Od czerwca MTV Europe, należący do Viacom kanał muzyczny, co godzinę będzie nadawał dwuminutowy blok reklamowy przeznaczony wyłącznie dla polskich odbiorców. Jak ujawnił Gary Dingwall, managing director Power Media Sales, polskiego agenta MTV, jest już dwóch chętnych do reklamowania się w młodzieżowej stacji: z branży FMCG i telekomunikacyjnej. Jak udało nam się dowiedzieć, plany stworzenia polskiego okienka reklamowego ma również Eurosport. "Negocjujemy z potencjalnym agentem" -mówi Grażyna Połeć, odpowiedzialna za PR i dystrybucję sportowego kanału w Polsce. Eurosport należy do ESPN, Canal Plus i publicznego kanału TF1. (PW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.