Sony w Europie zaprosiło więcej agencji

Europejska centrala japońskiego koncernu Sony mieszcząca się w Londynie zaprosiła dodatkowe agencje do przetargu, którego zwycięzca będzie obsługiwał szacowany na...

Europejska centrala japońskiego koncernu Sony mieszcząca się w Londynie zaprosiła dodatkowe agencje do przetargu, którego zwycięzca będzie obsługiwał szacowany na 80-90 mln USD budżet reklamowy tej firmy. Do Young & Rubicam wraz domem mediowym Media Edge dołączyły więc kolejne agencje i ich struktury mediowe: J. Walter Thompson z MindShare, Saatchi & Saatchi z Zenith Media a także DDB Worldwide i Optimum Media Direction. Prezentacje odbędą się w końcu przyszłego miesiąca.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.