Bezalkoholowe reklamy wódki

Nie tak dawno mieliśmy do czynienia z inwazją "bezalkoholowej" reklamy wódki Bols (Unicom Bols Group) w przebraniu biura podróży Bols...

Nie tak dawno mieliśmy do czynienia z inwazją "bezalkoholowej" reklamy wódki Bols (Unicom Bols Group) w przebraniu biura podróży Bols Travel Sport. Pisaliśmy wtedy na łamach naszego magazynu "MMP" o tworzącym się precedensie "bezalkoholowych" reklam zakazanego prawem reklamowania napojów z procentami. Nie minęło wiele czasu i mamy kolejny przykład. W prasie (m.in.: "Wprost", "Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita", "Playboy", "Auto Moto", "Auto Świat") pojawiły się reklamy Finlandia Arctic Club, zachęcające do wzięcia udziału w imprezach organizowanych przez tę instytucję (np. ekspedycjach do Finlandii). Jak zapewniła Karen Mollay, brand manager w Finlandia Ballantine's Group, mimo do złudzenia podobnego loga prezentowanego na reklamach, kampania nie ma nic wspólnego z wódką Finlandia, a jest jedynie zachętą do uczestnictwa w klubie. Kampanię przygotowała Twin Adverising.(AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.