BMW może skoncentrować zakup mediów

Grupa BMW, łącznie z Roverem, rozpatruje możliwość powierzenia zakupu mediów jednej strukturze, poinformował oficjalnie nowy menadżer odpowiedzialny w BMW za...

Grupa BMW, łącznie z Roverem, rozpatruje możliwość powierzenia zakupu mediów jednej strukturze, poinformował oficjalnie nowy menadżer odpowiedzialny w BMW za strategię zakupu mediów Hildegard Wortmann. Do tej pory lokalne oddziały BMW miały w tym zakresie szeroko pojętą autonomię, co powodowało, że zakupu mediów dla grupy dokonywało do tej pory aż 16 różnych domów mediowych. W 1997 roku BMW wydał na reklamę 706,3 mln USD, z czego 545,5 mln USD poza granicami USA. Wortmann mający 32 lata dołączył do BMW 1 października ub.r., przechodząc z koncernu Unilever, gdzie pracował przez ostatnie 8 lat, z czego końcowe trzy przy brandzie Calvin Klein Cosmetics.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.