David Millingen będzie kierować kreacją w Greyu

Po odejściu czterech dyrektorów kreatywnych agencja Grey przeszła zmianę struktury tego działu. Zmienił się sposób zarządzania-jednemu dyrektorowi kreatywnemu podlegają teraz...

Po odejściu czterech dyrektorów kreatywnych agencja Grey przeszła zmianę struktury tego działu. Zmienił się sposób zarządzania-jednemu dyrektorowi kreatywnemu podlegają teraz senior creatives, nadzorujący pracę poszczególnych teamów. Trwały poszukiwania kandydata na stanowisko kreatywnego dyrektora i został nim David Millingen, przez ostatnie 1,5 roku dyrektor kreatywny w Ogilvy & Mather. Nowy dyrektor zacznie pracę w Greyu z początkiem lipca. Jeszcze nie wiadomo, kto go zastąpi w Ogilvy. "Mamy listę 10 kandydatów-powiedział Marek Jeżewski, dyrektor generalny O&M-decyzja zapadnie niebawem". Swoje przejście do Greya Millingen motywuje "jednym z najlepszych portfolio klientów stwarzających prawdziwie kreatywne możliwości". (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.