APL wygrał budżet wódki Finlandia poza USA

Przetarg na obsługę globalnego (tj. bez USA) budżetu reklamowego wódki Finlandia wygrała agencja Ammirati Puris Lintas. Dotychczas jego obsługą zajmowała...

Przetarg na obsługę globalnego (tj. bez USA) budżetu reklamowego wódki Finlandia wygrała agencja Ammirati Puris Lintas. Dotychczas jego obsługą zajmowała się agencja DDB, która, podobnie jak Grey, startowała w tym przetargu. Budżet szacowany na 30 mln USD przeznaczony jest na działania ATL, marketing bezpośredni i akcje PR. W USA obsługą tego brandu nadal będzie się zajmować, należąca podobnie jak APL do grupy Interpublic Group of Cos., agencja Martin z Richmond w stanie Virginia. Najnowsza kampania będzie kierowana przez oddział APL w Helsinkach. Przetarg został przez APL wygrany dzięki konsolidacji wysiłków specjalistów pracujących w oddziałach tej agencji w ośmiu krajach: Wielkiej Brytanii, Danii, Polsce, Estonii, Holandii i Finlandii, na Litwie i Węgrzech.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.