Okocim szturmuje wiosną

Wszystkie kampanie reklamowe browaru Okocim (oprócz piwa Carlsberg reklamowane są także piwa Zagłoba i Karmi) będą wsparte działaniami o charakterze...

Wszystkie kampanie reklamowe browaru Okocim (oprócz piwa Carlsberg reklamowane są także piwa Zagłoba i Karmi) będą wsparte działaniami o charakterze BTL. W przypadku Carlsberga na terenie całej Polski odbędą się promocje w pubach i sieciach handlowych. Ich uczestnicy mogą wygrać np. dwuosobowe wycieczki do Kopenhagi, gdzie znajduje się główny browar duńskiego potentata. Promocje w sieciach handlowych, potrwają od maja do września br. Za oba rodzaje promocji, przez cały rok, będzie odpowiedzialna specjalna grupa promocyjna Task Force. Przyjedzie też do Polski międzynarodowa ekipa, która organizując różnego rodzaju gry ma zachęcić do konsumpcji piwa Carlsberg. W przypadku piwa Zagłoba, browar zamierza kontynuować kampanię promocyjną "Zagłobą i mieczem", na terenie punktów sprzedaży i lokali gastronomicznych. Wreszcie kampania ATL piwa Karmi zostanie wsparta organizacją degustacji w sklepach, której także będzie towarzyszyć rozdawanie drobnych upominków (oprócz tego znajdą się tam pakiety promocyjne POS). Poza kampaniami BTL dotyczącymi poszczególnych marek browaru, na maj i czerwiec przewidziano akcję o nazwie "Rząd piwa wygrywa", która odbędzie się na terenach dawnych województw kieleckiego i radomskiego. Dla hutowników i sprzedawców detalicznych Okocim przygotował specjalne pakiety promocyjne. Kampania ta będzie wsparta w lokalnej prasie i radio. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.