AMS zainwestuje w badania wartościujące nośniki

Przedstawiciele grupy medialnej AMS (AMS, Adpol, Akcent) prowadzą zaawansowane rozmowy z firmami badawczymi na temat przeprowadzenia badań wartościujących nośniki reklamy...

Przedstawiciele grupy medialnej AMS (AMS, Adpol, Akcent) prowadzą zaawansowane rozmowy z firmami badawczymi na temat przeprowadzenia badań wartościujących nośniki reklamy zewnętrznej. Pierwszy etap planowanego projektu badawczego ma polegać na uzyskaniu informacji na temat frekwencji każdego nośnika, drugi na opisie geodemograficznym grup ich widzów. Wszystko po to, aby można było przy planowaniu kampanii reklamy zewnętrznej móc porównywać ją do działań w innych mediach. Rozmowy toczą się m.in. z firmami SMG/KRC Poland i Demoskop. Rozstrzygnięcie, komu zostanie powierzony budżet na badania, ma zapaść najpóźniej na początku maja br. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.