Publipress '99 wybór najlepszej okładki prasowej 1999 roku.

Po raz pierwszy w Polsce ogłoszono konkurs na okładkę prasową roku Publipress '99. Inspiracją dla niego jest francuski konkurs z...

Po raz pierwszy w Polsce ogłoszono konkurs na okładkę prasową roku Publipress '99. Inspiracją dla niego jest francuski konkurs z trzyletnią tradycją -La Une de Presse. Głównym celem konkursu jest zwrócenie uwagi na słowo drukowane w epoce ekspansji mediów elektronicznych. Według badań francuskich o kupnie prasy w 65 proc. decyduje wygląd okładki. Planowane jest zbadanie tego wskaźnika także w Polsce. Organizatorem Publipress '99 jest Publiprox Polska. Biuro konkursu mieści się w agencji Primum PR. Termin zgłaszania okładek do konkursu upływa 1 grudnia br. W jury zasiadają czołowi przedstawiciele środowiska artystycznego oraz branży prasowej w Polsce. Brać będą pod uwagę walory graficzne, informacyjne oraz marketingowe okładek. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.