"Impact" za zamkniętymi drzwiami

Miesięcznik "Impact" wydawany przez Business Papers, poświęcony branżowym sprawom reklamy, stanął na rozdrożu. Dwóch udziałowców: redaktor naczelny Grzegorz Kiszluk (40...

Miesięcznik "Impact" wydawany przez Business Papers, poświęcony branżowym sprawom reklamy, stanął na rozdrożu. Dwóch udziałowców: redaktor naczelny Grzegorz Kiszluk (40 proc. udziałów) i prezes wydawnictwa Cezary Kaźmierczak (60 proc.) prowadzą ze sobą otwartą wojnę. Kiszluk, po zamknięciu w poniedziałek majowego numeru, we wtorek, z polecenia Kaźmierczaka nie został wpuszczony do redakcji. Kaźmierczak twierdzi, że Kiszluk już w piątek wiedział o decyzji odwołania go ze stanowiska redaktora naczelnego. Kiszluk zaś utrzymuje, że wszystko jest dla niego zaskoczeniem. Nie wiadomo, jakie będą dalsze losy magazynu. Kaźmierczak powiedział, że być może odsprzeda swoje udziały komuś trzeciemu, być może poprowadzi pismo dalej. Kiszluk zaś twierdzi zdecydowanie, że spółka cywilna, której obaj są udziałowcami, zostanie rozwiązana, co jednoznacznie wiąże się z zamknięciem miesięcznika. On sam, wraz z częścią zespołu "Impactu", ma zamiar założyć nowe pismo o podobnym charakterze. Na 28 maja przewidziane jest walne zebranie udziałowców, w czasie którego podjęte zostaną ostateczne decyzje. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.