Udany debiut "Męskiego zdrowia" we Francji

Dużym sukcesem wydawniczym na rynku francuskim okazało się wprowadzenie tytułu "Męskie zdrowie". Pierwszy numer sprzedano w ciągu tygodnia w nakładzie...

Dużym sukcesem wydawniczym na rynku francuskim okazało się wprowadzenie tytułu "Męskie zdrowie". Pierwszy numer sprzedano w ciągu tygodnia w nakładzie 200 tys. egzemplarzy - co było najlepszym wynikiem w historii tego magazynu, publikowanego już w blisko 20 krajach (m.in. w USA, Rosji, Niemczech i Wielkiej Brytanii). Miesięcznik ten przeznaczony jest przede wszystkim dla mężczyzn w wieku od 18 do 45 lat, dostarcza im różnorodnych informacji z zakresu zdrowia, psychologii i aspektów życia społecznego. Jeszcze w tym roku "Męskie zdrowie" ma się ukazać w Hiszpanii, we Włoszech, w Chinach i Japonii. We Francji trzy pierwsze edycje będą ukazywać się jako dwumiesięcznik, po przejściu na regularny cykl miesięcznika wydawca planuje osiągnięcie nakładu w 300 tys. egzemplarzy, tj. tyle, ile ma w Niemczech i w Wielkiej Brytanii.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.