Wiosenna promocja w LG Petro Bank

Od 1 kwietnia do końca czerwca br. trwać będzie wiosenna promocja lokat terminowych VIP, Tempo Plus, Pensja i dewizowych w...

Od 1 kwietnia do końca czerwca br. trwać będzie wiosenna promocja lokat terminowych VIP, Tempo Plus, Pensja i dewizowych w LG Petro Banku. Klienci, którzy otworzą takie lokaty, otrzymają upominki: długopisy, kubeczki z logo lub zegary. Promocja nagłośniona będzie kampanią prasową i radiową. Teaser, trzy layouty typu testymonial i hasła "Kto dobrze lokuje, ma więcej satysfakcji" (lub "na więcej go stać") wykreowała łódzka agencja Totem. Zakupem mediów dla banku zajmuje się Euromedia, która zorganizowała też produkcję 20-sekundowego spotu radiowego. Reklama pojawi się w lokalnej prasie (dodatki "Gazety Wyborczej", "Głosu Wlkp.", "Gazety Pomorskiej" itp.) i stacjach radiowych, np. Kolor. Media wybrano ze względu na największy lokalny zasięg i penetrację grupy docelowej (w której są osoby o wysokich dochodach i kadra kierownicza), oraz ze względów instytucjonalnych (średniej wielkości firmy). W 1999 r. bank planuje otwarcie nowych oddziałów w Gdańsku i Krakowie oraz działów sprzedaży kredytów hipotecznych i samochodowych w większych miastach. Nową usługą LG Petro Banku jest bankofon - telefoniczny system obsługi kont. Do końca br. planowane jest rozszerzenie oferty o internet banking. (JS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.