Podzielone role w obsłudze agencyjnej "Rzeczpospolitej".

Został rozstrzygnięty przetarg na obsługę agencyjną dziennika "Rzeczpospolita". Do tej pory usługi full-service świadczyła agencja Ogilvy One. Od teraz jej...

Został rozstrzygnięty przetarg na obsługę agencyjną dziennika "Rzeczpospolita". Do tej pory usługi full-service świadczyła agencja Ogilvy One. Od teraz jej zadaniem będzie przeprowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej wprowadzenia koloru do gazety. Poza tym Ogilvy One będzie kontynuować pracę w zakresie promocji ogłoszeń i BTL. Agencja Hager zajmie się natomiast kształtowaniem wizerunku "Rzeczpospolitej" i działaniami prosprzedażowymi skierowanymi do czytelników. Dział Creation Publicisu zajmie się obsługą imprez i konferencji pod szyldem dziennika. W przetargu wzięły udział: Ad Fabrika, Hager, Jupi Direct, J. Walter Thompson, Ogilvy One. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.