Europlakat Polska buduje niestandardowe sieci

Firma reklamy zewnętrznej Europlakat Polska zamierza realizować kontrakty na budowę sieci niestandardowych nośników na potrzeby indywidualnych reklamodawców. W zeszłym roku...

Firma reklamy zewnętrznej Europlakat Polska zamierza realizować kontrakty na budowę sieci niestandardowych nośników na potrzeby indywidualnych reklamodawców. W zeszłym roku firma postawiła 5 tablic w formacie 12 m x 4 m dla firmy Knauff. Projekt ten jest kontynuowany w tym roku, gdyż sieć ta zostanie powiększona o kolejne 10 tablic dla tej firmy. Europlakat Polska rozpoczyna również inwestycje w sieć nośników typu backlite. Będą to konstrukcje jednostronne w formacie 6 m x 3 m. W każdym mieście wojewódzkim mają stanąć 2-3 takiego typu nośniki. W sumie ich sieć ma liczyć 30-40 nośników. Europlakat Polska zamierza również zainwestować w sieć nośników typu backlite w formacie 8 m x 4 m. Firma chce postawić 24 takie konstrukcje. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.