Plakanda zamierza rozszerzyć ofertę

Plakanda Int., zamierza rozszerzyć swoją ofertę o organizację i koordynację kampanii toczących się w tym medium. W tym celu powstała...

Plakanda Int., zamierza rozszerzyć swoją ofertę o organizację i koordynację kampanii toczących się w tym medium. W tym celu powstała baza danych, w której znalazło się 20 tys. skatalogowanych nośników reklamy zewnętrznej, która pozwoli na ich selekcję dla potrzeb konkretnych reklamodawców. Beata Woszczyńska, szef działu sprzedaży w Plakanda Int., mówi że zaproponowanie nowych usług, nie oznacza zawieszenia współpracy z dotychczasowymi partnerami firmy, brokerami reklamy zewnętrznej Portland Polska i Lord Media. Plakanda Int. jest właścicielem sieci 3 793 billboardów w formacie 4x3m, spośród których 80 proc. jest oświetlonych (dane z raportu ilościowego Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.