Nowe budżety w Euro RSCG

Od początku kwietnia nowym klientem Euro RSCG jest Polkomtel SA (Plus GSM), a produktem usługa pre-paid Simplus w sieci Plus...

Od początku kwietnia nowym klientem Euro RSCG jest Polkomtel SA (Plus GSM), a produktem usługa pre-paid Simplus w sieci Plus GSM (wcześniej w AP Lintas). Współpraca obejmuje działalność full service, włączając w to reklamę telewizyjną (bez zakupu mediów), BTL, PR. Firma Euro RSCG została wyłoniona w wyniku przetargu. Ponadto Integrated Communications (struktura EURO zajmująca się działaniami PR) pracuje nad nowym projektem zleconym przez firmę Coca-Cola Poland Srevices: "Liga piłkarska Coca-Cola Cup". Będzie to turniej piłki nożnej, obejmujący swym zasięgiem prawie całą Polskę, ma on na celu propagowanie kultury fizycznej wśród młodzieży. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.