Stšer zaprzyjaźnił się z Aussenwerbung

Oliver Hildsberg, asystent dyrektora generalnego firmy Stršer City Marketing z Kolonii, zaprzecza, jakoby w najbliższym czasie jego firma miała kupować...

Oliver Hildsberg, asystent dyrektora generalnego firmy Stršer City Marketing z Kolonii, zaprzecza, jakoby w najbliższym czasie jego firma miała kupować kolejne firmy reklamy zewnętrznej w Polsce. Przyznaje, że SCM wiąże z innym inwestorem, firmą Aussenwerbung z Austrii, rodzaj dżentelmeńskiej umowy, która dotyczy wspólnych inwestycji w tym medium na rynkach polskim i czeskim. Ostatnim zakupem SCM w Polsce było przejęcie firmy XL Billboards Group. Oprócz XLBG, Niemcy posiadają połowę udziałów w firmie reklamy zewnętrznej MAS. Wspólnie z Aussenwerbung inwestują w dwie spółki należące do Grupy Outdoor -AIPA Polska i Outdoor City Marketing Polska. Hildsberg zapewnia, że na obecnym etapie działań na polskim rynku, obaj inwestorzy niemiecki i austriacki opracowują formułę koordynacji pracy firm, w których mają udziały. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.