Billboardy - wśród PTE spontanicznie Bankowy

Najwyższy wskaźnik znajomości spontanicznej plakatów reklamowych, wyklejanych w ramach kampanii billboardowych Powszechnych Towarzystw Emerytalnych, uzyskał OFE Bankowy (26,3 proc. wskazań...

Najwyższy wskaźnik znajomości spontanicznej plakatów reklamowych, wyklejanych w ramach kampanii billboardowych Powszechnych Towarzystw Emerytalnych, uzyskał OFE Bankowy (26,3 proc. wskazań respondentów). Obok niego w pierwszej piątce znalazły się kampanie Nationale Nederlanden (16,6 proc.), PBK Orzeł (15,4 proc.), Commercial Union (15,1 proc.) i Ego (10,4 proc.). Na dalszych miejscach uplasowały się reklamy PTE Dom (9,9 proc.), PTE AIG (9 proc.), PTE PZU Złota Jesień (7 proc.), PTE Polsat (5,8 proc.) i Norwich Union (5,3 proc.). Badanie wykonane metodą CATI, przeprowadziła w dniach 25 - 31 marca br. firma badawcza SMG/KRC Poland, na zlecenie firmy AMS SA. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.