Badawcze dylematy Plakandy Int.

Właściciele firmy reklamy zewnętrznej Plakanda Int. zastanawiają się nad wyborem metody badawczej, dzięki której doszłoby do określenia wartości nośników należących...

Właściciele firmy reklamy zewnętrznej Plakanda Int. zastanawiają się nad wyborem metody badawczej, dzięki której doszłoby do określenia wartości nośników należących do jej sieci. Prawdopodobnie 22 kwietnia br. podjęta zostanie decyzja czy analizy będą prowadzone według brytyjskiej metodologii o nazwie Oscar, czy też budżet badawczy zostanie powierzony polskiej firmie badawczej CBM Indicator. Ta ostatnia firma prowadzi już tego typu analizy dla innej firmy reklamy zewnętrznej - Grupy Outdoor. Plakanda Int. jest właścicielem ogólnopolskiej sieci billboardów, która liczy 3793 tablice o formacie 4 x 3 m (80 proc. jest oświetlona), oraz nośników montowanych na kioskach, należących do koncernu Ruch oraz innych firm dystrybucyjnych. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.