Agencyjna czołówka w Turcji

Turecki magazyn branżowy Marketing Turkiye opublikował swój najnowszy raport opisujący aktualne stadium rozwoju branży reklamowej w tym kraju. W ub.r....

Turecki magazyn branżowy Marketing Turkiye opublikował swój najnowszy raport opisujący aktualne stadium rozwoju branży reklamowej w tym kraju. W ub.r. obroty tureckiego przemysłu reklamowego osiągnęły poziom 1,2 mld USD. 10 największych agencji generowało 55,6 proc. tej sumy i osiągnęły one 20, 5 proc. pułapu wzrostu swych obrotów. Pierwsza dziesiątka to: Pars McCann-Erickson (99,9 mln USD obrotu); Guzel Sanatlar Bates (92,9 mln USD); Cenajans Grey (87,4 mln USD); Young & Rubicam Reklamevi (69,6 mln USD); Penajans DMB&B (61,1 mln USD); Saatchi & Saatchi (55,6 mln USD); Grafika Lintas (50,4 mln USD); BBDO Group (49,6 mln USD); Lowe Adam (47,2 mln USD); Medina Turgul DDB Needham (45,9 mln USD).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.