Lord - broker reklamy zewnętrznej restrukturyzuje firmę

Jeden z brokerów reklamy zewnętrznej, firma Lord Media SA, organizuje na nowo swoje struktury. Głównym powodem tej decyzji jest zmieniająca...

Jeden z brokerów reklamy zewnętrznej, firma Lord Media SA, organizuje na nowo swoje struktury. Głównym powodem tej decyzji jest zmieniająca się sytuacja na rynku tego medium spowodowana przekształceniami własnościowymi, jakie na nim nastąpiły. Piotr Bochiński, szef firmy, chce wykreować jej nowy wizerunek. Lord ma być postrzegany jako pomocnik przy planowaniu kampanii reklamy zewnętrznej, wyborze odpowiednich formatów nośników i ich ocenie jakościowej. Zamierza ułatwiać klientom korzystanie z coraz to liczniejszych i bardziej zróżnicowanych ofert firm tego medium. Jeszcze latem br. Lord Media zamierza udostępnić reklamodawcom nowy program komputerowy ułatwiający planowanie kampanii oraz otworzyć nową stronę internetową firmy. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.