Nowe taryfy TP SA

Nos BBDO jest autorem kampanii telewizyjnej i prasowej dla Telekomunikacji Polskiej SA, dotyczącej obniżenia taryf za połączenia międzymiastowe, która rozpoczęła...

Nos BBDO jest autorem kampanii telewizyjnej i prasowej dla Telekomunikacji Polskiej SA, dotyczącej obniżenia taryf za połączenia międzymiastowe, która rozpoczęła się pod koniec czerwca, a potrwa do końca września. Kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku TP SA, dotychczasowego monopolisty na rynku telefonii przewodowej. Obniżka taryf za połączenia międzymiastowe podyktowana jest wymogami coraz bardziej konkurencyjnego rynku i koniecznością dostosowania taryf do standardów krajów OECD. Ponieważ adresowana jest do szerokiej grupy docelowej, utrzymano ją w lekkim, humorystycznym tonie. Wykorzystywane media: telewizja (TVP1, TVP2, RTL7, TVN, Polsat), prasa ("Gazeta Wyborcza" - dziennik i magazyn, "Wprost", "Polityka"). (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.