Grecy na polskim rynku reklamy zewnętrznej

Alma Media Group, grecki potentat reklamy zewnętrznej (80 proc. greckiego rynku), zdecydował się samodzielnie otworzyć w Polsce własny oddział o...

Alma Media Group, grecki potentat reklamy zewnętrznej (80 proc. greckiego rynku), zdecydował się samodzielnie otworzyć w Polsce własny oddział o tej samej nazwie. Próby nawiązania przez Greków kontaktu z dotychczas istniejącymi firmami na rodzimym rynku, w celu realizacji wspólnych przedsięwzięć, zakończyły się fiaskiem. Przedstawiciele Almy rozmawiali na ten temat m.in. z firmą Plakat Technic, Cityboard Media, Media Group Point i Media System. Nie wiadomo jeszcze, w jakim kierunku będą zmierzać inwestycje polskiego oddziału greckiego inwestora. Alma Media Group specjalizuje się przede wszystkim w stawianiu sieci nośników o nazwie pisa (backlite o formacie 4 m x 3 m). Oprócz nich inwestuje w tradycyjne billboardy, clp (wolno stojące i na wiatach przystankowych), megaboardy oraz nośniki back- i frontlite o różnych formatach. Grecy działają już we Włoszech, Turcji, Gruzji, Rumunii, Jugosławii i na Cyprze. Ponadto rozpoczęli już rozwijanie swoich sieci w regionie Europy Centralnej i Wschodniej oraz państwach byłego ZSRR. Planują także wejście na rynki południowej Afryki oraz środkowej i południowej Ameryki. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.